CLASS @ CHEPAHCUTECAKES

PENGUMUMAN

KELAS BAKING DAN DECO
sila ke http://CHEPAHCUTECAKES-CLASS.BLOGSPOT.COM utk detail kelas

Latest Update
https://www.facebook.com/chepah.cutecakes.5

Ben 10 Hana

Thursday, December 11, 2008

Habis deco sunflower, sambung deco Ben 10 lagi... ko memang femes la Benjamin Tennyson.... Cupcake ordered by Ina from Damansara Damai. Ina ni boleh dikatakan 'rakan seguru' dgn che'pah sebab ina pun belajar kat Ida Merpati. Aik ngapa order kat cheq...? Katanya malas nak basuh minyak2 buttercream.... Hihihi....

Ada orang complain harga cupcake mahal, memang le kos bahannya tak seberapa, yang mahalnya kos tenaga, kreativiti & kos mencuci... Betui dak kawan2......Che'pah pun tak larat nk mencuci minyak2 buttercream, last2 upah indon cuci... sama2 dapat rezki...

TQVM Ina...

4 comments:

Eramli December 16, 2008  

wah banyak jugak Che'Pah dapat order ya.. akak nak tanya apsal sesetengah resepi buttercake selalu tertanggal baju lepas sejuk ya?? - Kak Saerah.

kamalina a.k.a aimi December 16, 2008  

aku setuju dgn hang... kalau nak murah, beli yg plain...kalau nak yg cantik2 deco pelbagai, kena sediakan $$$$.. hehehe..leceh kan..utk kita yg takde maid ni lagi laaa... haru biru rumah tu dibuatnya..

chepah..aku suka deco hang ni...kelasssssssssssssss...

chepah75 December 16, 2008  

to kak saerah

biasanya cc saya tak malu kalu tk cukup garing.... maknanya kena bagi garing sikit baru tk tanggal baju.... tp jgn garing sgt, keras lak.

Luscious Cakes December 16, 2008  

cantiknye ben 10 tu! lukis sendri ke?? mmg cupcakesupah patut mahal..penat!
zal

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP