CLASS @ CHEPAHCUTECAKES

PENGUMUMAN

KELAS BAKING DAN DECO
sila ke http://CHEPAHCUTECAKES-CLASS.BLOGSPOT.COM utk detail kelas

Latest Update
https://www.facebook.com/chepah.cutecakes.5

Princess Sticker 1

Tuesday, April 7, 2009

CC ordered by Izyani together with the Barbie Cake.

Tak tau la apa dah jadi dgn otak che'pah ni...... customer order kek Barbie dgn cc barbie... Cake barbie takde masalah... cc barbie....okey....jadi fikir barbie princess....bayangkan barbie pakai gaun kembang cantik2....lama2 otak ni terbayang princess...

Dengan rasa seronok, che'pah buat cc ni.... bila customer ambik, aik mana barbienya......mak.....!!!!!! Confuse sangat...... Salah konsep rupanya.....



Kepada Izyani dah dipohon beribu kemaafan..... Seharian rasa bersalah sangat2, nak buat kerja pun dah takde mood..... nasib baik izyani call dan kata dia tak kisah.... aduh....
Terima Kasih banyak2 Izyani, siap promote kat kawan2 di Yayasan Felda lagi....
Insya Allah lepas ni, che'pah akan lebih berhati2....

3 comments:

漢美女 April 07, 2009  

(法新社a倫敦二B十WE四日電) 「情色二零零七」情趣產品大產自二十三日起在倫敦的色情肯辛頓奧林匹亞展覽情色電影A片下載舉行,倫敦人擺脫對性的成人網站保守態度踴躍參觀,許多穿皮成人電影衣與塑膠緊身衣的好色之徒擠進這項a片世界規模最大成人影片的成人A片生活展,估計情色三天展期可吸引八萬多好奇民眾參觀。

活動計畫負a片下載責人米里根承諾:「要搞浪漫、誘惑人、玩虐待,你渴望的我們都有。」

他說:「時髦的色情影片設計與華麗女裝,從吊飾到束腹到真人大小的雕塑,成人影片是我們由今年展出的數千件產品精選出的一部分,參展產品還包括時尚服飾、貼身女用內在美、鞋子、珠寶、玩具、影片、藝情色術、圖書及遊戲,更不要說性愛輔具及馬術裝備。」

參觀民眾遊覽兩百五十多個攤位,有性感服裝、玩具及情色情色食品,迎合各種品味。

大舞台上情色電影表演的AV片是美國野蠻搖滾情色電影歌手瑪莉蓮曼森的前妻─全AV女優世界頭牌脫衣舞孃黛a片塔范提思,這是她今年在英國唯一一場表演。a片

以一av女優九四零年代風格演出的黛塔范提思表演性感的天堂成人網站鳥、av旋轉木馬成人網站及羽扇等舞蹈。
情色
參展成人影片攤位有的AV女優成人電影廣情趣用品成人電影,有的公開sex展示人av女優體藝術AV和人體雕塑,也有情色藝術家工會成員提供建議。

RaNi April 07, 2009  

awat hang jadi lagu tu...ni mesti kes pikiq banyak mcm aku...haru biru kenkadang oiii

Wan April 13, 2009  

Salam chepah, cute giler la princess theme ni... kat mana chepah beli sticker tu.. senangla kan ada sticker, tak yah lukis2.. cantik pun sangtlah cantik..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP