CLASS @ CHEPAHCUTECAKES

PENGUMUMAN

KELAS BAKING DAN DECO
sila ke http://CHEPAHCUTECAKES-CLASS.BLOGSPOT.COM utk detail kelas

Latest Update
https://www.facebook.com/chepah.cutecakes.5

Princess Alya Batrisyia

Wednesday, June 17, 2009

Cake ordered by Hafsah. Sorry Chah, can't fulfill ur requirement..... soooooooooooooo sorry.....



3 comments:

Mama Nazhan June 17, 2009  

SALAM...cantikler 'renda2' tepi kek tuu..i like...

Achah June 19, 2009  

tak pe..tak pe..ini pun dah cantik...may be next year nye besday bleh....

MamaFaMi June 19, 2009  

Kalau ler mama dapat kek ni, mesti ma tenung lama-lama dan safe dulu dalam otak ni... lepas tu, tutup mata, baru makan sebab kesian nak potong kek lawa lawa cam ni.... Tu sebab mama buat kek yang tak lawa, supaya sampai hati nak potong dan makan! Hihihi... alasan je kan, tak pandai tu cakap je ler tak pandai! Muahahaha....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP