Wednesday, June 17, 2009

Princess Alya Batrisyia

Cake ordered by Hafsah. Sorry Chah, can't fulfill ur requirement..... soooooooooooooo sorry.....



3 comments:

Mama Nazhan said...

SALAM...cantikler 'renda2' tepi kek tuu..i like...

Achah said...

tak pe..tak pe..ini pun dah cantik...may be next year nye besday bleh....

MamaFaMi said...

Kalau ler mama dapat kek ni, mesti ma tenung lama-lama dan safe dulu dalam otak ni... lepas tu, tutup mata, baru makan sebab kesian nak potong kek lawa lawa cam ni.... Tu sebab mama buat kek yang tak lawa, supaya sampai hati nak potong dan makan! Hihihi... alasan je kan, tak pandai tu cakap je ler tak pandai! Muahahaha....

CLASS @ CHEPAHCUTECAKES

PENGUMUMAN

KELAS BAKING DAN DECO
sila ke http://CHEPAHCUTECAKES-CLASS.BLOGSPOT.COM utk detail kelas

Latest Update
https://www.facebook.com/chepah.cutecakes.5

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...